död hjärna?

Den här lördagen, 5/12, kommer troligen vara min sista dag levande som gamla glada spralliga pigga rebecca.
För efter den här dagen kom troligen min hjärna vara så död och min kropp också, så jag kommer vara som en neandertalare som resterande av mina familjemedlemmar är.
Det här känns inte så bra, jag tycker om mitt nu/gamla jag...

Händelsen som kommer få detta att uppstå är.... ett gäng pubertets-dampiga 12-14 åriga tjejer.
Jag ska följa med dem jag tränar på sammandrag i arjeplog, utan jenny. Vad ska jag ta mig till utan
henne? Lord, give me power!

Snälla ring mig eller åtminstone skicka sms så jag kan verka lite upptagen så dem inte behöver plåga
mig och min hjärna till döds allt för mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0