ett redigt inlägg.

Igår pratade jag i telefon med min käre vän maria, vi hade en trevlig konversation. Om snorkusar. Vi kom fram till att det är väldigt skönt att peta sig i näsan och få ut rejäla fina kusar. Det är en förlösande känsla. Vårat samtal håll på ett bra tag och jag tänker inte beskriva fortsättningen.
Men senare satt jag och tänkte, fan vad snor är konstigt. Vad är det egentligen? Varför är det typ grönt?
Måste nästan ta och göra en research på detta...

Förresten, jag har fick jättefina julklappar i år, så jag måste ha varit väldigt snäll. Plus att jag nu är lite rik, efter julklapps-pengar och lön osm jag får! Wiiiho, pengar rullar in som det ska, det går bra nu ;)

En sak till... Jag saknar dig lille fanny. Kan du inte komma hem nu?

Kommentarer
Postat av: fal

SNARTI!!! :)

2009-12-31 @ 14:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0