wild and crazy.

Oj herregud, nu var det alldeles för längesen jag steg in i bloggens värld. Men det har vart fullt upp, vet inte riktigt med vad men det har då rullat på.
Igår var jag med eve och stina, vi lagade middag, såg idol, hade massage stund osv. Väldigt mysigt och trevligt. Glömde nämna en grej, jag och eve hade en speciell photosession också. Bilder kommer tyvärr inte att visas. Jag vill inte att ni ska få men för livet...
Jag och eve har skedat hela natten lång också, inget att neka till kan jag tala om för er.

Denna underbara dag/kväll då... Jag jobbade från 10.30-14.30, gick med fanny till pontus hallen. Kollade på innebandy. Drog och handlade med ida och palle, for hem till mig. Käkade, sen kom fanny och linn.
Vi hämtade dansmatta + sing star hos min mor. Sen rockade vi!!!!
Sjöng, dansade, gleed, steekte, sjöng lite till... Jag prövade mig på en sjukt snabb låt på dansmattan, det gick så himla snabbt att vi var tvungen att filma det. Kan säga att vi skrattade en del.

Sen kom pappa hem medans jag stod och dansade som en huligan, det första han sa var : "vad gör du unge!? Du ser ju inte riktigt frisk ut, har du blivit hjärntvättad?" Sen sa han: " Gud nu börjar jag bli orolig...."

Vadå? Det är väl inget fel med att stå och hoppa runt på en massa pilar? Det är bara kul. Om ni har tur kanske en video läggs upp, så får ni bevis. På the king of dance mat.

Nu ska jag sova, sen ska jag upp och äta ägg. Hejdo

Kommentarer
Postat av: fal

du glömde berätta om min talang! ;)

2009-11-22 @ 02:49:31
URL: http://fal.blogg.se/
Postat av: relle

hahah oj ursäkta fanny! ;)

2009-11-22 @ 17:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0