I en annan del av helex.

Dagens händelse, jag, fanny och johanna har vart på vattengympa. Med 60-70 plusare! Jäkla sköna damer det där. Det var en som kollade på oss och sa "OJOJOJ, kolla tre nya tjejer är här! Och unga är dem också! Välkomna välkomna." Vi tackade så mycket och kände att vi skulle trivas med dem rynkiga badräktsdamerna.
Man märkte att dem hade väldigt mycket rutin, dem hade varit där ett antal gånger kan jag tro.

När passet var klart sa samma tant "Gick det bra för er? Hängde ni med oss?".
Vi: "Mmh, det gick jättebra! Det var ju riktigt tungt!" (NOT!)
Haha, det var chill som fan. Man ba guppa omkring och jag och fanny funderar starkt på att börja hänga där och smöra in oss hos damerna. Man vet aldrig, man kanske blir hembjuden på bulla! Dem verkade faktiskt väldigt trevliga.

En annan rolig grej som har hänt var när jag och fanny var i gymmet för nån dag sen. Då ser jag en tjej (ganska mycket äldre tjej typ 50 så man kan nog säga tant) som står och dricker. UR EN JÄGERMEISTERFLASKA! Förhoppningsvis var det vatten i den... Vi kved av skratt när vi såg det...


Ikväll ska jag och faley vara duktiga och plugga, något som vi båda inte gjort på ett bra tag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0