inte schysst...

Chilli är fan farligt, förut tyckte jag om ordet chilli bara för att. Men nu gör jag inte det längre...
Idag skulle jag hacka just chilli till maten, det gick rätt så bra. Ändå tills jag kliade mig ovanför ögat..
Ändå hade mamma varnat mig före. Ont gjorde det, jätte ont. Sen råkade jag tydligen klia mig på näsan
och det gjorde minst lika ont... Jag tvättade händerna i hopp om att chillins onda smärtor skulle sluta attackera mig.

Men nyss när jag snabb duschade och skulle tvätta bort sminket så drog jag händer över mitt ansikte...
1. Hela mitt ansikte började brinna.
2. Mina ögon gick inte att öppna.
Så där stod jag naken och hjälplös i duschen gnällandes.. Det var ingen rolig upplevelse.

Jag tänker aldrig mer skära chilli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0